Un village intergalactique
Immersion in the intergalactic village, organized by the “altermondialists” in response to the G8 summit (meeting of the leaders of the 8 wealthiest countries on the planet) which took place in June of 2003 in Evian (France) on the shores of Lake Geneva. Insight into the diversity as well as the daily life of this assemblage, whose goal it was to prepare a major protest in order to emphasize the illegality of the summit.