Unbelgiocare
From Montreal to Milan, London, Moscow and Mexico, this film portrays an unprecedented image of theatre director Daniele Finzi Pasca. Beginning with “Icaro”, his first show, the film traces other such stupendous performances as “Rain,” “Nebbia” and “Donka”. With the aid of statements by people from his circle of friends, the documentary unveils the artist’s background, thereby granting viewers insight into how compassionately he creates his shows. A 360-degree journey with an extraordinary man whom the film’s director, without hesitation, refers to as the “world’s greatest dream-maker”.