Under Your Command
A burnt-out bureaucrat is seeking a balance to the stress of the big city. On a walk through the city park, that resembles the female body, he encounters some tiny creatures that swirl around him, enchant him and lead him into a grotto. A veritable feast for the senses takes place there and generates a pleasant sensation of weightlessness in him. Transformed, liberated and reinvigorated, he returns to his city.