Undercover
Boris Ruf is an undercover Swiss police force agent on a highly secretive mission in Italy. His brief is to solve a money laundering case, which Ruf’s boss and secret lover Christa Oberholzer has been racking her brains over. Ruf soon picks up vital clues. Will he manage to expose the money laundering ring around Raoul Furrer without endangering his daughter Anna’s life?