A secondary-school teacher accidentally drops a bag of drugs in front of one of his students. As a result, the student suddenly finds himself in powerful position and intends to use it to his advantage. The boundaries between teacher and student come undone in this extreme situation, forcing the two to ultimately meet on equal terms – as human beings.