Unexpected Rules
An idiosyncratic theatrical reconstruction of the Lewinski affair, this short film conveys the complexity of the links between power, sex and the media. Although it does not strictly abide by the rules of causality, rationality and logic, it subtly traces the knot of lies and the characters’ strategic interests.