Unfamiliar Familiar
The 50-year-old Sanghwa, a Swiss-Korean, flies to Korea in the midst of the pandemic after receiving news of her mother‘s death. When she spends her obligatory quarantine in the abandoned parental home, she is confronted by a familiar, yet unfamiliar feeling from her past and present.