#United Pleasure
The film sets out to search for traces of a future-oriented masculinity amid millennia-old religious and social dogmas, globally strengthening toxic masculinity and omnipresent internet pornography. For the shadows and the strengthening of stereotypical masculinity and sexuality continue to cause great damage worldwide. The film has its finger on the pulse of a current, emancipatory development with great explosive power, through which a new, progressive coexistence between the sexes could finally be established. A revolutionary step for many men, but above all a great liberation for all women, girls and non-binary people worldwide.