Variations On Charlotte's Afternoon
Charlotte, 16, needs to get into her flat because her brother Jamie, 14, is about to hurt himself. But who in her council estate will help her? Depending on her own decisions and a bit of luck she fails or comes too late or just in time. Only now does she does she realize that what seemed to be possibilities are merely variations of her unchangeable fate.