Verflechtung
In the near future, Susana's fiancé Marco decides to have a chip implanted in his brain. Marco, who suffers from severe depression and has professional problems as a result, sees this new technology as his only chance, not to lose touch. Susana, who originally drew his attention to the chip, soon begins to have doubts, when Marco begins to change dramatically.