Vergebung?
May 9, 2015: Pious Christians from Germany come to Volgograd to participate in the 70th anniversary celebration of the end of World War II. They ask forgiveness for their ancestors – at a meeting with Russian Protestants, when laying wreaths at memorial sites and implicitly as spectators of a military parade. The films shows what kind of relationships can develop when descendants of perpetrators and descendants of victims come together.