Vergissmeinnicht – ne m'oubliez pas
Three women, three generations – Maria, Geneviève and Parmila have all fallen ill again with polio. The film draws attention to the frightening phenomena of diseases such as polio recurring later in life. Although polio is eliminated in industrialized countries today, it may recur in patients who have had it before. This Post-Polio Syndrome includes chronic pain, great tiredness and other symptoms that are not recognized as an illness by certain doctors.