Viaggio a Ravenna
Two strangers travel to Ravenna and meet there by chance. Together they visit some of the places where Michelangelo Antonioni collected images for his film Il Deserto Rosso in 1964. A tribute to the neo-realists and their powerful desire to map hard Italian realities.