Vibrato
Every year, the choir of the Collège St-Michel in the canton of Fribourg attracts around fifty young people from the most diverse backgrounds. Following their concert rehearsals for a year, we discover a world on its own: a world in which singing means a physical experience, the opportunity to forge close friendships, and oneness with the music. Far from the culture of the masses and virtual social networks, these young people share a passion for choral singing, in a tradition that is evolving in spite of itself.