Villa Henriette
Marie has a very special relationship to the house in which she lives with her extended family: it speaks to her and reacts like a human being. Then Marie's grandmother, who has envisioned offering her technical inventions to the good of humankind and the environment for years, is taken in by a con man, resulting in the threat of losing the house. Together with two friends, Marie moves heaven and earth to save her home. The existent situation, compounded by the diverse needs of Marie's odd, cranky family members, render the attempt practically impossible for the friends.