Vincent, le magnifique
A long time ago Vincent lived in a remote valley whose name no one knew. Vincent is a magician who does the number with the sawed-in-half woman every evening. He doesn't know how the trick works so the neighbourhood gradually turns into a graveyard. One evening his idol appears, the famous Blackstone, and explains the secret to him. Is this his chance for fame and glory now?