Von dem, was bleibt
Full of tenderness and love, Selma and Nori look forward to their first child together and a future as a family. But one morning, Nori finds himself confused and injured in the park, with no memory of the last few hours. The mysterious circumstances surrounding his amnesia and a miscarriage put their relationship to the test. The difficulty of communicating intensifies as fragments of the truth come to light. Silence and a feeling of alienation gnaw at their foundation and drive them apart. How much can their love withstand?