Wacky Horses!
The story of a young adult who embarks on a journey into her mind, which takes the form of an amusement park filled with rides representing her psyche and creatures reminiscent of her thoughts and feelings. During her journey, she learns to accept herself, flaws and all, by meeting and interacting with her inner child.