Walker. Renzo Ferrari
A film about a painter who divides his time between Milan and Ticino. A collage of biographical tidbits gleaned from within his paintings or discovered through objects and signs. Works influenced by the Ticinese countryside and the multiethnic culture of the great metropolises, such as Milan and New York.