Walter Lietha – Drum sing i grad drum
In the 1970s, Walter Lietha, a singer from Canton Graubünden, was one of the biggest names on the Swiss music scene. With his poetic and occasionally socially critical songs, he became the voice of a generation. However, he disappeared from the public eye in the early 1980s. What happened to Walter Lietha, his utopian visions and his songs?