Wanda, mein Wunder
The Polish woman Wanda, 35, looks after Joseph, 70, in his family villa by the lake. She is there for him around the clock and also helps his wife Elsa, 75. The youngest son Gregi, 28, likes her very much. The work is poorly paid, but Wanda needs the money for her own family in Poland. Since everyone lives under one roof, Wanda gets an intimate view of their family life. So intimate that Wanda unexpectedly becomes pregnant.