Warm-Glow
A group of Swiss politicians, journalists and tourists go on an excursion into the nuclear contaminated zone of Chernobyl. For five days the director accompanies and interviews the travelers, focusing on their impressions, fears and insights. The film was shot on an iPhone which allowed the director to blend in as a regular member among the travelers.