Warten bis zum Ruck
How do young people travel beyond capitalist structures? Driven by a longing for freedom, they wait for hours or even days at freight yards. For others, these may be non-spaces, but for train hoppers, they are places of opportunity: If a suitable train comes along, they jump on.