Was das Wasser erzählt
If water could speak and we could understand it, we would hear how absurd it finds the categorisations of living things created by human science, the lack of respect for the territory of others, the desire to colonise... In Zurich, a city undergoing rapid urbanisation, a woman hears its voice inviting us to change our perspective on the world.