Watch Over Me
Mani, Sini and Dr. Reena are a team of counselor, nurse and doctor working for a palliative care organization in New Delhi. Within 48 hours of receiving a call through the helpline, they reach out to provide medical care and emotional support through weekly home visits. Their job is not an easy one because they can’t offer the one thing which patients and their families are desperately looking for – a cure. What they can offer instead is to assist the patient in accepting that dying is a normal process, a part of life.