We Push – For a World Without Barriers
After losing his leg in a tragic accident, Ugandan Alex faces deep societal stigma. Once an outcast, he rises as an advocate, fighting for disability rights in East Africa. His journey sparks a movement, empowering amputees with mobility, dignity and hope. This documentary captures his resilience and the revolutionary work of organizations making assistive technology accessible. Alex’s fight is not just his own but a call for justice for millions.