Wer sind wir?
How do we deal with it, if everything turns out differently than we imagined? Helena (19) and Jonas (11) are people with high support needs and put their parents, families, schools and society to the test. The film breaks with them the wall that separates them from our world, shows how language and community develop from the ground up – and poses the question of who we are.