Widerstand Brockenhaus – Vom Wegwerfen und Wiederverwerten
Complete with camera on his shoulder, the director documents the efforts of three of the most colourful characters in Bern's second-hand scene, as they strive for self-determination and entrepreneurial freedom. The film demonstrates the remarkable resilience, innovativeness and dedication of these tireless traders in a counter-world which goes far beyond the smaller scope of second-hand dealing.