Wild – Jäger und Sammler
The film turns a critical eye to one of the world’s oldest cultural practices and paints an authentic picture of the essence of hunting from different perspectives. The filmmaker, hunter and forest engineer Mario Theus challenges viewers with controversial questions on our ambivalent relationship with wild, domestic and farm animals, pulling no punches as he documents the contradictions that underlie our meat consumption.