Wild Wild Heart
In the heat of summer, Johanne, Mila and Zac, three best friends, escape for a day by the lake. But beneath the tranquil surface, tensions rise and unspoken desires are awakened. Mila draws Johanne into an unsettling game of seduction, where the boundaries between friendship and love blur. As they venture into a deserted cottage for the night, the balance of their trio shifts and ignites into a wild intensity.