Wo Kino am grössten ist
From everywhere, fans flock to watch a movie at this drive-in cinema in Southern Germany. In the privacy of their cars, they can do whatever they want while the film is screening – a cult revival, but it is threatening to die down again in today’s world of readily accessible digital media.