Wolkenreiter
Maximilan loves daydreaming and escaping into his own imaginary world. Finally he has the chance to ride atop his cloud and embark on a long-awaited journey to the moon with his trusty co-pilot. However, his mother has no understanding of his far-fetched fantasies and her overambitious plans for Maximilian’s future endanger the voyage.