WOMB
A marriage of stereoscopic images, dance, visual art and music. The film draws on the depth of space and the volume of bodies to trigger a contemplative and emotional response. The internationally renowned Swiss choreographer invited a number of leading contemporary artists to join him: visual artist Sylvie Fleury, fashion designer Jean-Paul Lespagnard and the composer and leader of The Young Gods Franz Treichler.