working on it
A film about sex and sexual identity. Interviews are used in the film to lead a discourse on day-to-day dealings with sex and identity and explore how these are construed out on the street, in film/on television and in personal relationships. How can insinuations and overtones be counteracted? Who or what decides a person’s sex? An active queer community exists in Berlin. Queering is perceived as an exercise in re-examining experiences, perceptions, knowledge, constraints and desires.