Wrack
Fredy is a photographer. He is afraid of going blind as a result of an upcoming eye surgery. This fear doesn’t make living with other people any easier, especially because he’s an introverted and stubborn person. He tries to solve the problem in his own way and through this, his eyes are opened in an unusual way.