Wunschkampftrieb 1-3
The three-part animation film broaches the human dilemma of decadence. Initially, the idyllic impression of the stories provokes an expectation, which is then abruptly disrupted by an act of deconstruction. This interruption of total trivialization forces viewers to direct the sarcastic perspective towards themselves.