Yopougon – Way Back Home
Swiss musician and hit producer Dodo builds a music studio in a shipping container and sets off on an adventure trip to Africa. He has ambitious goals: To build bridges between cultures, bring music icons on board, write international hits and revive the magical memories of his childhood in the heart of Abidjan. Things turn out differently than planned.