Yukon 2571
Equipped with a camera, Ludovic Ibba travelled 2,571 kilometres down the Yukon River in a packraft. He aimed to observe bears, but what he witnessed went far beyond that: the decline in salmon stocks. This phenomenon endangers the entire food chain, from fish to bears, and threatens the ecosystem's balance in the Yukon.