Yuujou - The Friendship Experiment
Six travelers wanted to create a circle of friendship across the globe. The travelers, who were strangers before, were divided into two teams. Both teams started in Berlin, Germany and were sent in opposite directions. They got 100 days to make it to the other side of the world: Tokyo, Japan. They didn't know where the journey will lead them but they had to follow one rule: At each location, they had to meet a friend of their previous host.