Zerzura
How do we perceive “nature”? Is it a “thing” to which we humans are external? Or are we all part of a mesh where there is no centre nor periphery? Can an assemblage of sounds and images invite us to see “nature” as living, sentient and endowed with agentivity? Following Resistance (2017) and Osmosis' (2022), Zerzura closes the Corpus Animale trilogy.