Ziellos
19-year old Pascal is in constant conflict with the people around him. In Basic Training, he unexpectedly and for the first time ever discovers how developing team spirit and taking responsibility can lead to recognition, self-respect and friendship – and how good this feels. After graduating from Basic Training, Pascal tries to secure a foothold in his old life and attempts to complete his apprenticeship – but because of his poor grades, nobody seems willing to give him a second chance. His frustration with the harsh realities of society grows until his anger explodes in a fatal event.