Zoltan The Puppet
Zoltan seems to be a phenomenon. In spite of his fragile physique he is on the lookout for dangerous situations. His performances are spectacular and increasingly well-attended. Blake, his agent, offers him to rest and regenerate on the couch in his office. But Zoltan's insatiable hunger for fame gets stronger with every stunt he accomplishes. Finally he prepares for his greatest show to impress his fans as the superhuman they expect him to be.