Zwei Riesen die es hier gibt - ein deutsches Märchen
Two giants that exist here - a german fairytale confronts us with the right-wing spiritual movement in Germany, which gained a strong following during the Corona pandemic. In symbolic encounters, such as a train ride passing by the Lorelei, underscored by Wagner's Ride of the Valkyries, original audio recordings from the right-wing extremist conspiracy scene are juxtaposed with the visually aesthetics of German fairy tales.