10 Missed Calls
Coline's long-distance lover, Naoto, has been sending weekly recordings of himself from his room in Tokyo in the hopes of making a film together and receiving video responses in return. Coline threads his recordings with her own collection of fleeting images she had shot on mini DV tapes during the previous three years, intertwining them into an intimate video diary.