20 Regeln für Sylvie
Adalbert, a paranoid, overprotective single dad imposes a set of 20 rules on his daughter Sylvie, before she leaves the small town of Ormont-Dessus to study Biology in Basel. Making sure that she obeys them perfectly, he secretly follows her to Basel, but ends up falling in with a party crowd and breaking all the rules himself.