205 la terre s'ouvre
Armed with shovels, three men roam far and wide in the plains while uttering enigmatic formulas that seem understandable only amongst them. Together, they venture relentlessly into a surrealistic quest. Step after step, those three companions turn into an endless road, outside of time and space.