2300 Blues
Eighteen-year-old Charlie gets kicked out of his rock band. He spends the night with his rapper friends, Liam and Aaron. They wander the streets of La Chaux-de-Fonds. Everywhere they go, they are not accepted. In this night of doubt for Charlie he meets a mysterious man at a crossroads.