510 Meter über dem Meer
A small airport in Switzerland. Simone has to attend her father's funeral. But she misses her connecting flight. Natalie is waiting. For whom, she doesn't know yet. Two strangers, caught in a night with no morning. They hesitate. Recognize and lose themselves. Far away from time that keeps on ticking.