5x5x5 – To Give To Receive To Return
The young director meets Grazia, a young woman who explains to sex-workers in Switzerland how to protect themselves from disease and unwanted pregnancy. Fascinated by the unselfish helpfulness of Grazia, the director wonders why people help? She sets off on a journey to discover her own roots.