7 minuti
The owners of an Italian textile factory sell the majority of their shares to a corporation. Apparently, no workers will be laid off, they can feel safe. But there is a small clause in the agreement the new ownership wants the factory council to sign. Eleven women will decide for themselves and as representatives of their colleagues whether to accept the proposal or not. Little by little, the debate becomes heated and their stories, hopes and memories emerge.